Wednesday, April 14, 2010

Posting dulu-dulu

Salam hormat,
Sebelum aku berjinak2 dlm dunia blog ni,tempat yang paling sesuai utk aku mencurahkan bakat menulis aku ialah di majalah..kalau masa tu bolehlah aku taip article dan aku kena poskan ke pejabat majalah yg memerlukan penulis2 sambilan..tetapi skrg tak payah...dunia tanpa batasan..buat article pastu send e-mail jer...dlm 5minit jer dah sampai ke meja pengarang..

Kat bawah ni beberapa article yang pernah aku hantar ke majalah memancing (GNgail & Pancing) dan pada masa tu aku mmg tgh semangat nak menulis..

wasalam
ohhhh...lihatlah dunia hehehehe...jenahak Sedili dlm gengamanku...majalah GNgail Nov 2002
ni kena pari tapi tak leh naik....joran halus sgt
Yu kemejan 7kg rekod peribadiku masa tu
Ni pergi ngan bdk2 Titan...amcam bro...ada braaaa....
Ni trip gi Pulau Sri Buat Penyabung article di Majalah Pancing Ogos 2003
Bapak Tenuk kena rapala red head tuuu...pakat ramai2 tarik....

No comments:

Post a Comment