Thursday, March 17, 2011

Perghhh!!!!....akhirnya

Salam semua...

Sebelum aku nak teruskan artikel ni..di sini aku memohon jutaan maaf yang teramat2 sangat..coz dah dekat 6 bulan tak dapat menyambung atau menulis dalam blog kesayangan ni..apa taknya...password utk sign-in ni boleh lupalak...aku ingat dah dekat beribu2 kali dok try..sampai naik fed-up..tapi tuhan tu maha kaya ...entah mcmana aku dok berkemas2 dlm bilik terjumpalah sekeping kertas yg tertera username & password blog Barammundi ni..apa lagi nak melenting tinggi2 rasanya...so bolehlah aku menyambung kesenambungan blog ni..

Kat sini juga aku nak menyampaikan takziah kepada seluruh rakyat Jepun yang sekarang di timpa musibah dan malapetaka..Tsunami yang terjadi daripada gegaran gempa bumi 8.9 skala recter telah meranapkan hampir seluruh ibukota di persisiran pantai Jepun..Allah Maha Besar dan kuasanya mmg tiada siapa yang dapat tandinginya..Laut yang tenang tiba2 telah menjadi pemusnah kepada segala benda yang terhidang di depannya.

Begitu juga lah kita disini sebagai pemancing yang menjadikan laut sebagai kawan sepermainan..bila kecik mmg menjadi kawan..tapi bila dah badai,taufan,ribut melanda rasa kecik jer bot kita kat tengah2 lautan...Subhanallah...

Wassalam
Allah hu Akbar!!!....
Maha Suci Allah yang mengetahui....
Tentu ada sebab disebalik kejadiannya...
Takziah dari kami rakyat Malaysia..

No comments:

Post a Comment